۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۸:۴۲

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر:

۹۹.۷ جمعیت روستایی استان بوشهر از راه آسفالت برخوردار هستند

 ۹۹.۷ جمعیت روستایی استان بوشهر از راه آسفالت برخوردار هستند

بوشهر- مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به وجود ۲ هزار و ۳۴۴ کیلومتر راه روستایی در استان گفت: در حال حاضر ۹۹.۷ جمعیت روستایی استان بوشهر از راه آسفالت برخوردار هستند.

محمود دستغیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان بوشهر صورت گرفته و پروژه‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اجرای ۱۵ پروژه راه‌سازی در سطح استان بوشهر بیان کرد: از مهمترین پروژه‌های می‌توان به بزرگراه خلیج‌فارس حد فاصل بزباز - بندو اشاره کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اجرای پروژه جم به فیروزآباد، ادامه داد: کنار گذر کنگان دوراهک و محور ساحلی دیر کنگان تحت عنوان جاده وفاق از دیگر پروژه‌های مهم راهسازی در استان بوشهر است.

وی با اشاره به وجود چهار هزار و ۴۴۷ کیلومتر راه جاده‌ای در استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۶۸۵ کیلومتر بزرگراه، ۵۷۳ کیلومتر راه اصلی، ۸۴۵ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۴۴ کیلومتر راه روستایی شوسه و آسفالت در استان داریم.

دستغیبی توسعه راه‌های ارتباطی در مناطق محروم را از برنامه‌های مهم عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۹۹.۷ جمعیت روستایی استان بوشهر از راه آسفالته برخوردار هستند.

کد خبر 5657041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha